فرستنده های رادیویی دیجیتال یا آنالوگ هایک ویژن ادواتی هستند که می توان از آنها جهت ارسال اطلاعات به صورت آنالوگ یا دیجیتال استفاده نمود. برای مثال از جمله فرستنده های رادیویی دیجیتال می توان به نانواستیشن ها اشاره نمود که برد پايينی دارند و عمل انتقال تصاویر و اطلاعات بين شبكه اي را انجام مي دهند. اما دراین مقاله بیشتر درمورد فرستنده های رادیوی دوربین آنالوگ با شما صحبت خواهیم کرد.

فرستنده های رادیویی دوربین های آنالوگ چگونه کارمی کنند؟

این دستگاه ها تشکیل شده از یک فرستنده ویک گیرنده رادیویی که هرکدام ازاین دستگاه ها نیاز به یک منبع تغذیه دارند. در طرف فرستنده شما دوربین را متصل کرده و سیگنال ها را ارسال می کنید ، درطرف دیگر گیرنده شما دستگاه DVR را به گیرنده متصل کرده و سیگنال های دریافت شده را به آن متتقل کنید.

نکته :

قدرت برد دستگاه های فرستنده و گیرنده رادیویی با توجه به میزان توان برد آنها مشخص می شود. پس هرچه توان دستگاه بیسیم بیشتر کنیم برد بیشتری خواهیم داشت . معمولا این دستگاه ها یرای دوربین های 1 تا 2 وات توان دارد.

 

مزایای استفاده از فرستنده های رادیویی بیسیم

فرستنده های رادیویی ثبات خیلی بیشتری نسبت به فرستنده های داخلی دوربین های آنالوگ دارند. گرچه شاید هزینه استفاده از آنها کمی بیشتر باشد ،ولی شما می توانید فرستنده را برای هر دونوع دوربین های آنالوگ استفاده کنید و محدودیتی در انتخاب دوربین های مداربسته نخواهید داشت .

 

معایب استفاده از فرستنده های رادیویی بیسیم

به طور کلی فرستنده های انالوگ دارای حساسیت زیادی در مقابل نویزهای الکترومغناطیسی هستند. این بزرگترین نقطه ضعف انواع فرستنده های آنالوگ است. همچنین در زمان نصب باید به موانع موجود در مسیر نیز توجه کنید. هر نوع مانع فیزیکی مانند دیوار میتواند برد ارسال اطلاعات دوربین ها را به شدت کاهش دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان شما می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

02188500020

مقالات مرتبط