هایک ویژن ساخت کدام کشور است ؟

هایک ویژن (Hikvision) یک شرکت چینی فعال در زمینه تولید تجهیزات حفاظتی و یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی دنیا است. تخصص اصلی هایک ویژن تولید تجهیزات مرتبط با نظارت تصویری (دوربین مداربسته و تجهیزات وابسته) است. هایک ویژن کار خود را از سال 2001 آغاز کرد و 15 سال گذشته توانسته بخش بزرگی از سهم بازار تجهیزات حفاظتی دنیا را از آن خود کند. خط مشی فعلی هایک ویژن در راستای افزایش کیفیت محصولات و بالابردن کیفیت تولید آنهاست به طوری که امکان دسترسی مشتریان به محصولات کاملا با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب فراهم کند. هایک ویژن همچنین در دو سال اخیر تلاش کرده در بازارهای مرتبط با سیستم های حفاظتی مانند تجهیزات کنترل تردد، حفاظت مستقیم، اعلام حریق و … هم فعالیت خود را گسترش دهد.

می توان گفت هایک ویژن تنها برندی در ایران است که به صورت مشترک در پروژه ها کوچک (خانه ها، واحد های اداری و تجاری کوچک و …) و پروژه های بسیار بزرگ (پالایشگاه ها، کارخانه های بزرگ و …) مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل این موضوع تولید طیف بسیار وسیعی از محصولات با توجه به نیاز مشتریان است. به طوری که محصولات سری اقتصادی هایک ویژن میتوانند با برخی از ارزان قیمت ترین تجهیزات حفاظتی در ایران رقابت کنند و همچنان کیفیت و استانداردهای خود را حفظ کنند.

شرکت هایک ویژن

هایک ویژن در سال 2001 تاسیس شد و در سال های گذشته همواره در لیست بهترین و پرفروش ترین برندهای فعال در زمینه تولید سیستم های مداربسته بوده است. هدف اصلی هایک ویژن در حال حاضر ارتقا کیفیت محصولات خود است. این شرکت سعی دارد تا این زمینه را برای همه مشتریان خود فرآهم کند که امکان دسترسی به محصولاتی با کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب را داشته باشند. همچنین فعالیت های این شرکت در دو سال اخیر در  زمینه تجهیزات حفاظتی مانند دوربین های حرارتی، دوربین های هوشمند با تکنولوژی هوش مصنوعی و … نیز بوده است .

درباره هایک ویژن

سهم هایک ویژن از بازار  دوربین مداربسته

بر طبق گزارشات ارائه شده در نیمه اول سال 2018 میزان سود حاصل از فروش تجهیزات نظارتی و امنیتی در شرکت هایک ویژن نسبت به سال گذشته ۲۶.۹۲ رشد داشته است. همچنین هایک ویژن سهم زیادی از بازار دوربین مداربسته در دنیا را از آن خود کرده است. طبق گزارشات مجله ASMAG آمار فروش هایک ویژن در دو سال متوالی به شرح زیر است:

میزان فروش هایک ویژن در سال 2016
میزان فروش در سال 2017

حجم تولید هایک ویژن

هایک ویژن شرکتی بی رقیب در زمینه تولید تجهیزات مداربسته است. این شرکت با تولید روزانه بیش از 200 هزار دوربین و بالغ بر 30000 هزار دستگاه ضبط کننده دارای رکورد بالاترین میزان تولید دوربین مداربسته در دنیا است. جالب است بدانید که میزان واردات سالانه این تجهیزات در ایران سالانه تنها هفتصد هزار عدد در سال است. هایک ویژن دارای راهکارها و تنوع محصولات بالایی است که این خدمات خود را به کمک 4000 نماینده خود در 155 کشور جهان ارائه می کند. همچنین هایک ویژن با بیش از چهل هزار کارشناس نصب و پخش کننده این محصولات به صورت مداوم مشارکت دارد.

تنوع محصول هایک ویژن

تنوع محصولات هایک ویژن بسیار بالاست و تقریبا تمام محصولات و تجهیزات امنیتی نظارتی را شامل می شود. علاوه بر دوربین های مداربسته و دستگاه‌های ضبط سایر محصولاتی که در خط تولید هایک ویژن قرار دارند شامل: دستگاه های هیبریدی، سوئیچ شبکه، انواع لنز، منبع تغذیه، دستگاه توزیع کننده، دستگاه اینترکام، اکسس کنترل، دستگاه سنجش اثر انگشت، کارت های هوشمند الکترونیکی، ماژول های امنیتی، قفل های مغناطیسی و … می باشد.