نرم افزاری است که می توان از آن برای نظارت از راه دور بر روی سیستم استفاده نمود که شامل مدیریت تصاویر مداربسته، مدیریت دستگاه NVR یا DVR، دوربین های شبکه، کنترل دوربین های اسپیددام، بازیابی فایل های ضبط، ذخیره و مدیریت تصاویر می شود. با نصب از این نرم افزار بر روی گوشی خود، شما می توانید از طریق – اینترنت تمامی عملیات فوق را انجام دهید.

دانلود نرم افزار Ivms4500 برای اندروید
دانلود نرم افزار Ivms4500 برای ios

iVMS-4200 یک نرم افزار مدیریت ویدئو چند منظوره برای دستگاه های DVR، NVR، دوربین های IP و …می باشد. این نرم افزار از قابلیت های چندگانه شامل نمایش زنده در زمان واقعی، ضبط ویدئو، جستجوی و پخش از راه دور، پشتیبان گیری فایل و غیره پشتیبانی می کند. با وجود ساختار انعطاف پذیر و راحتی استفاده از آن، به طور گسترده ای در پروژه های نظارت تصویری در مقیاس متوسط یا کوچک می توان از آن استفاده نمود.

دانلود نرم افزار IVMS4200برای ویندوز
دانلود نرم افزار IVMS4200برای مک

نرم افزار Hik-connect هایک ویژن یک سرویس جدید است که هایک ویژن آن را ارائه کرده است. با کمک این اپلیکیشن می توانید تصاویر مداربسته را به صورت زنده و یا بازپخش در هر زمان از هرجایی که هستید مشاهده نمائید. همچنین زمانی که آلارم سیستم شما به صدا در می آید این برنامه به وسیله نوتیفیکیشن به شما اطلاع رسانی می کند.(برای مشاهده مطلب آموزش انتقال تصویر هایک ویژن با برنامه Hik-Connect بر روی لینک کلیک کنید.)

دانلود نرم افزار BANDWIDTH CALCULATOR

اخیرا محدودیت هایی  از طرف برخی از شرکت های ارائه دهنده سرویس DNS به دلیل تحریم برای کاربران ایجاد شده است. لذا در این مطلب قصد داریم تا با ارائه راهکاری دیگر این مشکل را برای کاربران دوربین هایک ویژن برطرف سازیم. لازم به ذکر است که مشکل پیش آمده به هیچ وجه از سمت شرکت هایک ویژن نبوده و تنها مربوط به شرکت های ارائه دهنده سرویس DNS است. برای رفع مشکل ارتباط P2P با استفاده از نرم افزار PeDNS به راحتی می توانید DNS گوشی همراه خود را تغییر داده و از سرویس Hik-connect استفاده نمائید.

دانلود نرم افزار SADP برای ویندوز

معرفی نرم افزار هایک ویژن برای مدیریت تصاویر مداربسته

کارشناسان در هایک ویژن به طور مستمر در حال توسعه و گسترش محصولات و خدمات، و ارائه آن به مشتریان هستند. یکی از موارد لازم و ضروری در یک سیستم مداربسته رابط کاربری یا نرم افزاری است که به واسطه آن مشتریان بتوانند به بهترین وجه ممکن تصاویر سیستم مداربسته خود را مدیریت کنند. به همین دلیل و برای اینکه مشتریان در کمترین زمان ممکن بتوانند به تصاویر دوربین مداربسته هایک ویژن خود دسترسی داشته باشند، شرکت هایک ویژن اقدام به طراحی و ارائه نرم افزارهایی نموده که کاملا نیاز کاربران را در این زمینه برطرف می سازند.

این نرم افزار ها به راحتی و به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار دارد. این نرم افزارها دارای امکاناتی همچون مشاهده تصاویر دوربین مداربسته مورد نظر، انتخاب لنز، امکان محاسبه میزان لازم از فضای ذخیره سازی یا هارد برای تصاویر، امکان بک آپ گیری از فایل ها و تصاویر، بازپخش تصاویر و … می باشند.

1.نرم افزار IVMS4200 -دوربین مداربسته هایک ویژن

نرم افزار iVMS-4200 هایک ویژن یک برنامه مدیریت تصاویرمخصوص سیستم عامل ویندوز است. با کمک این نرم افزار می توان دوربین مداربسته Turbo HD، دوربین مداربسته IP، دستگاه های ضبط تصاویر DVR و NVR را مدیریت کرد. سادگی این نرم افزار سبب شده که به طور گسترده در صنف های مختلف نظامی، ارتباطات، حمل و نقل، آموزش و پرورش، پروژه های صنعتی و … استفاده شود.

از جمله کاربرد نرم افزار آی وی ام اس 4200  شرکت هایک ویژن:

  • نمایش زنده تصاویر
  • ضبط کردن تصاویر دوربین
  • جستجو از راه دور
  • بازپخش تصاویر از راه دور
  • بک آپ گرفتن از تصاویر ضبط شده
  • مدیریت و اطلاع از آلارم و هشدارهای امنیتی
  • قابلیت تعقیب کردن سوژه در دوربین های مداربسته نصب شده

2.نرم افزار IVMS 4500 -دوربین مداربسته هایک ویژن

از نرم افزار IVMS-4500 برای مشاهده و مدیریت تصاویر ضبط شده “محصولات دوربین های هایک ویژن” و همچنین “دوربین های هایلوک”، در گوش های اندروید و IOS استفاده می شود.

از جمله کاربرد نرم افزار آی وی ام اس 4500  شرکت ها یک ویژن:

  • بازیابی فایل های ضبط شده
  • ذخیره و مدیریت تصاویر ضبط شده روی موبایل
  • جستجو از راه دور و  کنترل آلارم
  • کنترل دوربین PTZ نیز در این برنامه به سادگی انجام می شود.

3.نرم افزار محاسبه پهنای باند هایک ویژن

نرم افزار محاسبه پهنای باند هایک ویژن به شما کمک می کند تا قبل از نصب دوربین های مداربسته بتوانیم پهنای باند مصرفی را محاسبه نماییم. بعد از محاسبه، با توجه به عدد به دست آمده می توانیم سوئیچ، کابل شبکه و تجهیزات مورد نظر خود را تهیه کنیم.

در صورتی که این بخش را قبل از نصب انجام ندهیم ممکن است بعدا در مشاهده و همچنین ضبط تصاویر با مشکلاتی مواجه شویم. بنابراین این امر به خصوص برای دوربین های تحت شبکه IP بسیار ضروری است.

 

 

جهت مشاوره و نصب دوربین مداربسته می توانید به شماره نمایندگی هایک ویژن تماس حاصل فرمایید.

02188500020